פתרונות סינון אוויר

בחירת פתרונות סינון אוויר תלויה במבנה הבית ובתנאי העבודה בעסק או במפעל. בבתים בהם המקלחת והמטבח קטנים – יידרשו פתרונות סינון אוויר שונים מאלו שבהם הם גדולים. כמו כן, בתעשייה יש להבחין בין מערכות שיוצרות עומס חום למערכות שיוצרות ריחות לא נעימים. מערכות שיוצרות עשן מצריכים אף הן פתרון שישמש את העובדים או הדיירים בזמן אמת.

סינון אוויר במסעדות
במסעדות עיקר הבעיה של היווצרות אוויר לא טוב היא בגז הבישול, וכך הדבר הוא גם בבתי קפה ובקנטינות. סינון אוויר במקומות בהם משווקים ומגישים מזון מוכן מאד חשוב וחיוני. על הכיריים להתבסס על מנדפים עם זרועות יניקה לספיגה וכליאה של הריחות החריפים. כמו כן, יש להצטייד באביזרי סינון מבחוץ, על מנת שיתקבל אוויר חדש ונקי. אביזרים אלו כוללים רכיבים כמו מפוחים – שמבצעים את משימת הפילטור הלכה

למעשה, והם מחוברים למפיצי אוויר שונים כמו ונטות לחדרים קטנים או תאי סינון לחדרים גדולים. על מנת שבאופן כללי לא יהיה חם ודחוס בחדר לאחר פתרון בעיית האוויר, מומלץ שיהיו מסכי אוויר שימתנו את הטמפרטורה ויחסכו לכם הפעלת מזגן.

סינון אוויר במטבחי הבתים
את המטבחים שיש לכם בבית רק אתם מכירים, אבל את הבדיקה לפני הטמעת פתרונות סינון אוויר, מעטים יודעים לבצע כמו שצריך. אנו ממליצים לבדוק את המטבח מכמה זוויות ראייה. ראשית כל, האם יש בו בעיה של ריחות חריפים בכל פעם שמשתמשים בתבלין גם בכמויות קטנות? שנית, האם האוויר בו נשאר דחוס וחם, וקשה לקרר שם בלי מזגן? במידה והתשובה הראשונה חיובית, יש להתקין מנדפים עם זרועות יניקה שישאבו את הריחות החריפי. במקביל – יש לשים ונטה במטבח קטן או תא סינון במטבח גדול. יש לבחור בקפידה את המפוחים שלהם. במידה והבעיה היא רק שי קירור המטבח, וכל שאר הסוגיות פתירות, יש להתקין מסך אוויר שימתן את הטמפרטורה ויחסוך שימוש במזגן.

פתרונות בוטיק מעשיים לסינון האוויר – הכרח!

אל תשכחו שמדובר במערכות סינון אוויר שצריכות לשרת אתכם בזמן אמת. במידה ויש בהן רכיבים שאינם אוטומטיים, אלא מכווני-ויסות והתאמה, אל תהססו לשאול כיצד מפעילים אותם את נציגי חברת הנידוף שלכם!

נגישות