מערכות אוורור לתעשייה

במבנים תעשייתיים – החשיבות של התקנת מערכות אוורור היא מן המעלה הראשונה. בשונה מהבית, במבנה תעשייתי העבודה נעשית בפרקי זמן ארוכים ובאינטנסיביות רבה. גם כאשר בני הזוג שלכם מגיעים לבקר אתכם בעבודה – הם חשופים מאד לסכנות הטמונות בה, כל עוד אין לכם מערכת הגנה שתספק אוויר מזוקק. להלן סוגים שונים של מקומות עבודה בהם מערכת נידוף היא כלי עבודה הכרחי של ממש.

מטבח המסעדה או בית הקפה

מקום עבודה אינטנסיבי מאד בו נעשה שימוש בגז בישול רוב שעות היום. במקום כזה חובה להתקין מערכות אוורור לתעשייה הכוללות מנדפים גדולים הפרופורציונאליים לכיריים שלכם ולצריכת הגז שלכם מהם. כמו כן, חשוב מאד שיותקנו שם זרועות יניקה ניידות להשלמת כליאת הגזים הרעילים שנפלטים לחלל הפנימי. מנגד, יש להתקין מערכות להכנסת אוויר נקי מבחוץ, כמו ונטה קטנה או גדולה (בהתאם לגודל המבנה) ותא סינון. 

יש לצייד את ההתקנים הללו במפוחים עמידים בעומס חום של עד 250 צלזיוס לפחות על מנת לקבל סינון אופטימלי. במידה וישנה בחדר בעיה של חום ודחיסת אוויר – אנו ממליצים להתקין גם מסך אוויר.

מעבדת הכימיה התעשייתית

מעבדה זו משמשת מוסדות לימוד, מפעלים וכל מקום שעובדים בו עם חומרים מסוכנים הכלולים בחוק החומרים המסוכנים נוסח 1993. השימוש בחומרים אמנם מבוקר, אבל הוא אינו חף מתופעות לוואי גם כשיום העבודה עובר תקין ועל פי הנהלים. חומרים כמו אמוניה, אסבסט, ודומיהם הם חומרים רעילים שעלולות להיות להם השלכות על בריאות העובד. חלקם עלולים להשפיע גם על הטמפרטורה והרכב האוויר הפנימי בחדר. לכן, במעבדות מאד חשוב שיהיו מנדפים עם זרועות יניקה לקליטת האוויר הרעיל וכליאתו. בנוסף, יש להצטייד במכשירים להכנסת אוויר מבחוץ כשהוא מסונן ומפולטר עם מפוח. מכשירים אלו הם או ונטות מסתובבות או תאי סינון גדולים.

המערכת הותקנה במעבדתכם או במטבחכם? אל תהססו לבקש הדרכה!

על אף כי רוב השימוש יהיה אוטומטי, ישנם כמה רכיבים שאתם צריכים לקבל הסבר על הפעלתם וויסותם, למשל מסך אוויר משנה טמפרטורה. חשוב מאד לברר כיצד מפעילים מוצרים אלו לאחר שהותקנו על מנת שבזמן אמת תדעו מה לעשות וכיצד לספק למקום עבודתכם אוויר מזוקק ביעילות.

נגישות