זרועות יניקה

מפעלים, תעשיות, מעבדות וחברות לייצור מזון, אלקטרוניקה או תרופות מחויבים לשמור על סביבת עבודה סטרילית ככל הניתן. כיום מקובל להשתמש במפוחים ואמצעי אוורור שונים, אך זרועות יניקה הן פתרון יעיל, מקצועי והכרחי לשמירה על חיי העובדים.

מהי זרוע יניקה?

זרוע יניקה יונקת אדי אוויר רעילים ומזוהמים בחלקיקים, מתכות ועשן, ומאפשרת לעבוד בסביבה נקייה מרעלים. מלבד העובדה שנעשה שימוש בזרועות יניקה במגוון רחב של תעשיות, תוכלו למצוא אותן גם בבתים פרטיים או מוסדות. זרועות יניקה מורכבות ממשאבת אוויר ומסנן, צינור קבוע, מפרקי או גמיש בקוטר משתנה, וראש שאיבה עגול או מרובע.

ניתן להרכיב את הזרועות על שולחן עבודה (למשל בעבודות אלקטרוניקה או הלחמה), וכן לקבע אותן לקיר או לתקרה. מאחר והן נועדו לשימושים שונים בתעשייה, ניתן להזמין זרועות יניקה בגדלים שונים – החל מזרועות קטנות וניידות, דרך זרועות גדולות עם צינורות גמישים ועד מערכות גדולות וקבועות המותקנות באופן קבוע.

איך יודעים איזו זרוע יניקה מתאימה?

עם התפתחות התעשייה נוצרו זרועות יניקה המתאימות לשימושים שונים ומגוונים. צוות היועצים של חברת “עידן נידוף” יסייעו לכם בבחירת זרוע היניקה המתאימה ביותר לעסק שלכם.

זרוע יניקה לעמדות הלחמה

זרועות אלו מיועדות ליניקה נקודתית של עשן ואדים רעילים הנוצרים מעבודות ריתוך והלחמה. צינורות היניקה מחוברים באמצעות זרוע מפרקית ומאפשרים להזיז במדויק את ראש השאיבה לעבר מוקד העשן.

זרוע יניקה לריתוך

רתכים יוכלו להיעזר בזרוע יניקה מיוחדת לנידוף האדים הרעילים אשר נוצרים בעת הריתוך. זרועות אלו נבנו בהתאם לתקנים אירופאיים של בטיחות בעבודה ושאיבת אוויר רעיל ומזוהם.

שימושים נוספים לזרועות יניקה

תעשיות רבות כבר עושות שימוש נרחב בזרועות יניקה, וגם טכנולוגיות הייצור שלהן הלכה והתקדמה עם השנים. כיום תוכלו למצוא זרועות ליניקת חלקיקי אבק נפיצים או רגילים, זרוע מיוחדת למעבדות (ניתן להתקין אותה ישירות על שולחן העבודה) וזרועות העמידות לעבודה בחום של טמפרטורה גבוהה.

מערכת יניקה מקצועית לעסק

חברת “עידן נידוף” משווקת בישראל זרועות יניקה מבית שפיתחה את סדרת Evolution No Smoke. מוצרי הסדרה נבנו בהתאם לתקן מכונות 98/37/CE ובהתאם לתקן ATEX 94/9/CE וניתנים לשימוש באזורי עבודה מיוחדים עם סכנת אווירה נפיצה.

נגישות