תאי סינון לחדרי מקלחת גדולים ומעבדות

תאי סינון משמשים לסינון אוויר דחוס ועכור במרחבים גדולים של 20 מ”ר ומעלה: מקלחות צבאיות, מטבחים של מוסדות גדולים, מעבדות כימיה אוניברסיטאיות ופרטיות בעלות שטח רחב, ועוד. תא הסינון נראה מלבני וארוך. הוא נעשה בתעשיית CNC, וזאת לעומת הוונטה שעשויה מתכת וצורתה עגולה. שניהם מבצעים את אותו התפקיד בדיוק, אלא שהוונטה מתמודדת עם אוויר עכור בכמויות קטנות בחדרים קטנים ואילו תא הסינון הוא המקביל שלה בחדרים הגדולים יותר.

תא סינון למעבדות כימיה גדולות

תא סינון זה נועד לסנן ריחות לא נעימים של חומרים כימיים בהם נעשה שימוש בעבודות השונות במתחם. הוא מותקן כשמסביבו תעלות וזרועות יניקה ייעודיות אשר מוליכות את האוויר הדחוס או העכור לתוך התא. תאי סינון מותקנים כמעט בכל מעבדה בעלת שטח גדול המשמשת מספר גדול של נסיינים או סטודנטים.

תא סינון לחדרי שירות גדולים לשימוש הרבים

כאשר חדרי השירות אינם ביתיים, אלא משמשים עשרות אנשים בחברות הייטק, בבנייני משרדים, באכסניות ובמחנות צבאיים, נדרשים להם תאי סינון במקום וונטות כאמצעי סינון אוויר. תאי הסינון הללו מותקנים על ידי חברת מערכות נידוף בשילוב עם אביזרי הולכת אוויר שונים כמו זרועות יניקה ותעלות. תאי סינון מסוג זה מתמודדים עם אוויר דחוס וחם ועם חומרי תיבול ומפיצי ריח בהיקפים גדולים.

בחירתם של תאי סינון ייעודיים לכל מקרה מבחן

את בחירת תאי הסינון חשוב לעשות מול נציגי חברת מוצרי נידוף. שם, יושבים יועצים שיוכלו לסייע לכם לבחור את הדגם המושלם לכל מבנה. בגדול, הכלל הוא שחשוב לבחור בדגם שהקיבולת שלו מתאימה לגודל של החדר. אם ביחס לחדרים גדולים אחרים – הממד של החדר שלכם אינו מהגדולים ביותר, תא הסינון צריך להיבחר בהתאם, ולהיפך. בכך, אתם מבטיחים חיסכון במשאבים והתאמת מוצר סינון באופן מיטבי לחדר המטופל.

התקנתם של תאי הסינון אשר נבחרו לחדרים ייעודיים

ההתקנה מתבצעת על ידי חברת תאי סינון המתמחה במוצרי נידוף. עובדי החברה מיומנים בהתקנת תאי סינון אלו, אליהם יחוברו אמצעי הולכת אוויר כמו תעלות וזרועות יניקה. במטבחים מוסדיים, ההתקנה מתבצעת יחד עם מערכת נידוף גדולה יותר הכוללת מנדפים ומפוחים. לעתים יידרשו גם התקנת מסכי אוויר לשמירה על טוהר האוויר דרך קבע ואי חשיפתו לריחות של עשן וטחב. התקנת תאי סינון מתבצעת ביסודיות ועם בדיקה שהמוצר עובד תקין בסיום ההליך. בכך, אתם מבטיחים לעצמכם תאי סינון איכותיים ואמינים לשנים הקרובות.

נגישות