דרכים לסינון ריחות

סינון אדים וריחות רעים מהמטבח נעשים באמצעות כלי נידוף ייעודיים. הדבר נעשה במספר שלבים שעל כל אחד מהם אמון מכשיר אחד במערכת הנידוף. המערכת מורכבת ממנדף שמסנן את האוויר העכור, ולצידו סט כלים נוסף המסייע בשמירה על ניקיון האוויר והימנעות מריחות בלתי רצויים.

מנדף סינון אוויר

מנדף לסינון האוויר העכור. הוא מותקן בקרבת חלונות ואזורי עבודה עם כיריים ובכך מספק את התפוקה הטובה ביותר בסינון אוויר. לעתים הוא יידרש לחיבור באמצעות תעלות הארכה ויבצע באמצעותן עבודה ברמה זהה לחלוטין. מנדף סינון האוויר הוא הכלי העיקרי לשמירה עליכם מפני אוויר עכור ודלוח במטבח בנוסף לסילוק ריחות בלתי רצויים.

ונטות או תאי סינון

כלים המיועדים להוציא את האוויר הדחוס והעכור ולהחליפו באוויר חדש מבחוץ. הוונטות מבצעות את הפעולה הזו באופן דומה לפעולתו של מאוורר, עם שבשבת מתכת ייעודית, ותא הסינון מבצע זאת עם פסי אוורור ענקיים המשמשים בדרך כלל חללים גדולים כמו מטבחי ענק של מסעדות.

מפוח סינון חלקיקים בלתי רצויים מהאוויר

המפתח לסינון הריחות הבלתי רצויים. המפוח הוא הכלי שאמון על סינון הריחות והחלקיקים הלא רצויים באוויר והוא עושה זאת גם כשנכנס אוויר חדש מבחוץ דרך הוונטה או תא הסינון. בקרב מתקני סינון שונים נחשב המפוח לכלי חשוב במטבח שאמון על תמורות אלו ומהווה את המפתח לניקיונו של האוויר בפועל.

התאמת המוצרים הנדרשים ללקוח

מוצר נידוף או סט מתקני סינון נדרש – ייבחרו על ידיכם באמצעות התייעצות עם מומחי חברת נידוף. מהם תוכלו לקבל את כל האינפורמציה על מידת התאמת המוצרים למטבח שלכם ולממש פרויקט סינון ריחות על הצד הטוב ביותר. לא זו בלבד שהתשתיות הללו מיישמות סינון ריחות בשביל שתיהנו מהתמורה הזו בטווח הקצר, זה גם שומר עליכם בטווח הארוך. גורמים שמפיצים אדים וריח רע בדרך כלל נדבקים לקירות ויוצרים בהם רטיבות פנימית המובילה לסדקים ולעובש. כאשר סט מתקני סינון מתאים נמצא ברשותכם, תשתיות הבית נשארות בטוחות ושמורות כפי שהתקבלו ביום כניסתכם למגורים בו. הדבר נכון גם למבנה שאינו מיועד למגורים כמו מטבח מסעדות או חדר בישול במשרדים. בחדרים אלה יש לטפל באמצעות מערכות נידוף וסינון ייעודיות.

נגישות