נתוני המנדפים למטבח שאתם חייבים להכיר

מנדפים הנם אמצעי נידוף חלקיקים דחוסים האחראיים לריחות רעים במטבח. לצדם של מפוחים איכותיים שמספקים, במקביל, אוויר נקי, לפניכם מערכת נידוף שהופכת את המטבח לנגיש ונעים לשהייה גם לאחר יום עבודה ממושך בתוכו. כשאתם בוחרים מנדפים, אתם צריכים להכיר מספר נתונים שיסייעו לכם להחליט נכון.

הספק חשמלי

נתון זה צריך להיות נמוך בשביל לחסוך לכם בחשמל בעת פעולת המכשיר. מכשיר ש- “זולל” חשמל עשוי להיות ראלי אם הוא מספק תפוקה בהיקף נדרש. יחד עם זאת, ברוב המקרים, הספק חשמלי גבוה למנדף עשוי לנבוע מגורמים אחרים בתוכו שאינם קשורים לתפוקה, כלומר מנגנוני הפנים של המכשיר הם שגרמו להספק. או אז, זהו מנדף שאינו רק יקר אלא בעל צריכת חשמל יקרה. כדי לסבר את עיניכם, מנדף טורבו גט סילון הפופולארי חוסך 46% הספק חשמלי ביחס כמעט לכל מנדף אחר.

תפוקה ביניקה

התפוקה של עבודת המנדף: עד כמה, בהינתן הספק מינימלי, המנדף יעיל? מהי מהירות סינון הריחות הרעים אצלו? מנדף טורבו גט סילון יונק ב- 70% יותר כמעט מכל מנדף אחר. היות שבפרק הקודם הבאנו אותו גם כדוגמה למנדף חסכני בחשמל, זהו דגם מאד כדאי, משום שתחת שימוש במעט משאבים הוא מספק הרבה יניקה. אכן, מנדף טורבו גט סילון נחשב למנדף הפופולארי בישראל בתחום המטבחים.

גודל המנדף

בדרך לכל, כאשר הכיריים ארוכים ויש הרבה פתחי יציאת גז יהיה צורך במנדף ארוך שיספק לכך מענה, ואם הכיריים קטנים ונקודתיים, רק באותה נקודה צריך שיהיה מנדף. בחירת המכשיר חייבת להיות פרופורציונאלית לממדי מכשור המטבח שיש לכם בזמן זה.

רכיבים נלווים למנדף

וונטה – אחראית לסינון הריחות הרעים באמצעות אוורור הפוך: בעוד שמאוורר מכניס אוויר לחדר, וונטה משבשבת בשביל להוציא אותו החוצה.

מפוח – האמצעי המשלים של הוונטה. בעוד היא מוציאה אוויר מלוכלך, המפוח מזרים אוויר נקי מבחוץ אחרי שעבר סינון נדרש.

תא סינון – התא בו נכלאים חלקיקי האוויר הדחוס. הוא מולך אליו באמצעות תעלות יניקה ייעודיות.

רכיבים נלווים אלו הם חלק ממערכת יניקה ונידוף שלמה אשר מומלץ שתהיה מותקנת קומפלט במטבח שלכם.

רכשו רק מחברה האחראית על מערכות נידוף

רק בחברה כזו תוכלו למצוא מענה מלא עבור המטבח שלכם. הוא יסופק באמצעות מנדפים ייעודיים אשר יבצעו את עבודת היניקה וישאירו אתכם עם מטבח ללא השפעה מריחות שליליים גם לאחר יום בישול אינטנסיבי בחדר זה.

נגישות