משקעים אלקטרו סטטיים

טיפול איכותי ביותר בעזרת מערכת של שדה אלקרוסטטי
במפעלי תעשייה שונים ניתן להיתקל בתופעות שונות שיכולות להפריע לתהליכי היצור ואף לפגוע בעובדים לעתים. בעין בלתי מזוינת בלתי ניתן להבחין בחלקיקים שעוביים קטן מ- 1 מיקרון ושהמערכת חייב להרחיק אותם בעת כל תהליך עבודה שהוא. בעזרת משקעים אלקטרו סטטיים ניתן להרחיק חלקיקים אלו ביעילות.

מדובר במסננים מיוחדים שמרחיקים חלקיקים מזרם גז בעזרת יצירה של שדה אלקטרוסטטי. מסננים הפועלים בשיטה של משקעים אלקטרו סטטיים נחשבים לחסכוניים ביותר והם גם ניתנים לרחצה ולשימוש חוזר. נראה כי הפתרון המתוחכם הזה מציג רק יתרונות ולכן הוא זוכה להצלחה רבה כל כך מצדם של גופים ועסקים שונים.

חשוב להכיר כיצד עובדת מערכת אלקטרוסטטית
אלו המעוניינים לרכוש מערכת המבוססת על משקעים אלקטרו סטטיים גם מעוניינים לעתים להכיר יותר לעומק את צורת הפעולה המיוחדת של מערכת כזאת.

מדובר במערכת הבנויה בצורה של מיכל שבו עוברים גזים, ובתוכו מותקנים קטודה ואלקטרודה חיובית.

תהליכים של יינון חיובי ויינון שלילי פולטים גז נקי מהארובה. מסננים של משקעים אלקטרו סטטיים ניתן למצוא בעיקר בתחנות כוח המפיקות חשמל ונדרשות לרמה גבוהה של הפרדת חלקיקים. מערכת סינון מיוחדת שכזו עושה עבודה מצוינת, ואם דואגים להצטייד במערכת באיכות גבוהה הרי שניתן גם לחסוך כסף רב בכל הקשור להוצאות על תחזוקה ועל בלאי שיכול להיות מואץ לעתים.

משקעים אלקטרו סטטיים נכנסים לתאי סינון לפי תקן של מערכת איכות הסביבה, משקעים אלקטרו סטטיים נותנים 98 של אויר נקי.

נגישות