מפוחים למטבח – טיפים אקטואליים לבחירתם

כשאתם בוחרים מפוחים למטבח אתם בוחרים באיכות חיים מסוג שונה לחלוטין ממה שהורגלתם עד כה: לא אחרי כל עובדת מטבח, ובפרט עבודת בישול עם גז, אתם צריכים להרגיש שאתם נמצאים במטבח מסעדה עמוס לעייפה. אצל דיירים רבים הרגשה זו של טחב וחום באוויר, מלווה בריחות לא נעימים היא מזמן נחלת העבר. אצלם, המטבח מריח תמיד כמו חדש גם אם הוא נראה משומש בהתבוננות ראשונית. האם גם אתם מעוניינים ליצור כזו מציאות, אתם צריכים להסדיר התקנת מפוחים במטבח שלכם. להלן מספר טיפים חשובים לבחירתם.

טיפ מס’ 1: בחרו מפוחים רק אם הם משולבים עם מערכת נידוף קומפלט

רק מערכת נידוף שלמה תוכל לערוב לכל המכשולים במטבח ולהבטיח אוויר נקי שישרור בו. כשרוצים ליצור מציאות של אוויר נקי במטבח יש לדאוג לשמני נושאים מהותיים: סינון חלקיקי האוויר הרע, והזרמת אוויר חדש וטוב פנימה. 

על החלק הראשון אחראי המנדף עצמו אשר בשילוב וונטה יעילה מסלק את חלקיקי האוויר הדחוס או זה שמריח לא טוב. המפוח, לעומתם, מזרים למטבח שלכם אוויר חדש ונקי מבחוץ. השילוב של 2 הפעולות הללו הוא אשר גורם למטבחים שלכם להריח נפלא בכל פעם שתשהו בו, גם אם הזה יקרה מיד אחרי עבודה בו.

טיפ מס’ 2: בחרו במפוח המתאים לתשתית ההנדסית של המטבח שלכם

במידה והמטבח מכיל חלון או פתח אוורור אחר |(למשל מרפסת שירות) נהיתן להשתמש בחלון בשביל לסייע בסינון הריחות, אך במידה ואין חלון יש למצוא פתרון שיבצע את הסינון המבוסס על קידוח בתקרה או בקיר חיצוני. בקידוח כזה, במקום לבנות חלון מטמיעים וונטה ומצמידים לה מפוח. ישנם דגמי מפוח שנקראים מפוח וונטה, אשר נראים בדיוק כמו וונטה, אך מכילים גם צינור מפוח בחלקם המרכזי. כך, במכשיר אחד יש לכם גם מסנן אוויר עכור וגם ספק של אוויר נקי מבחוץ.

טיפ מס’ 3: המפוח מתכתי? ודאו שהוא אלחלד

מפוח איכותי חייב להיות אלחלד על מנת שהחלודה לא תופץ בעצמה כריח רע וכחומר מזהם. מפוחי מתכת בדרך כלל יהיו אלחלד אך חשוב מאד לבדוק זאת לפני שקונים. רק מפוחים שהם אלחלד יוכלו לעמוד בכל עומסי שינויי הטמפרטורה וגם לספק לכם אוויר נקי מבחוץ בכל עת. מאד חשוב לוודא שהמפוח המתכתי שלכם מגולוון, זה אחד מסימני ההיכר ש הוא למעשה אלחלד. לדוגמה, מפוח IN LINE המחובר לקיר ישירות.

נגישות