מערכות נידוף למסעדות ובתי קפה

יש לכם בית קפה בחזקתכם? מסעדה בבעלותכם? ככל שהכיריים שלכם מבוססות על גז, מאד חשוב להתקין מערכות נידוף! במסעדות ובתי קפה, לא זו אף זו, אלא עליכם לוודא שהמערכות צמודות לדרישות התקן. בשונה מבית פרטי, השימוש בגז בבית הקפה הוא יומיומי ואפילו שעתי. במצב כזה – לא מעט גז רעיל נכלא במתחם שלכם ועליכם למצוא פתרון לנדף אותו החוצה. מטבח תקני של בית קפה או מסעדה? יתבסס על הרכיבים הבאים.

מנדפים לכיריים

רכיבים בצורת מלבן שיכולים לשמש גם כבתי מנורה ולספק אור למטבח. תפקידם לנדף את הריחות הרעים שבוקעים מהגז לאחר שימוש אינטנסיבי. הם עושים זאת באמצעות כליאת האוויר הקלוקל באמצעות זרוע יניקה קבועה. כיצד עוד ניתן לנקות מהאוויר את החלקיקים הדחוסים, החמים והלא נעימים?

זרוע יניקה ניידת

בדומה לשואב האבק הנייד, ישנה גם זרוע יניקה ניידת המתבססת על גוף גרירה וזרוע מוארכת שיוצאת ממנו. בדרך זו, יש להגיע לחדר בו יש אוויר דחוס, ולהפעיל. בתגובה, אוויר דחוס יימשך לזרוע הניידת. ניתן להמשיך לחדר הבא ולנדף גם משם.

מפוחים, ונטות ותאי סינון

רכיבים שאחראיים להשלים אוויר באמצעות סינונו מבחוץ. מפוח הוא הפילטר שמבצע את הסינון והוא נמצא בתוך הוונטה או תא הסינון, תלוי בגודל המבנה (תא סינון משמש במבנים גדולים, ולהיפך). הוונטה ותא הסינון הם רכיבים המכילים משבי רוח שמסייעים לסנן את האוויר הרע, וגם להפיץ בעוצמה אוויר טוב ואיכותי.

התקנת המערכת

מאד מומלץ לבצע את התקנת המערכת אך ורק בידי חברה מומחית בעלת שיעור קומה בתחום כמו מערכות נידוף למסעדות ובתי קפה. חברה המתחרה בפרט – בעסקי שיווק מזון תוכל לסייע לכם יותר מכל, שכן יש לה ניסיון מעבודות קודמות בהטמעת מערכות נידוף שלמות על רכביהן.

עבודה עם המערכת

על אף כי רוב התהליכים במערכת אוטומטיים, מאד חשוב להכיר אותה ולדעת כיצד לווסת אותה בהתאם לצורך. נציג חברת אמצעי נידוף צריך לשבת אתכם ולהדריך אתכם כיצד להשתמש בכל רכיב ורכיב בהתאמה למצב בו אתם נתונים. רק כך תוכלו להבטיח לעצמכם סביבת עבודה נקייה מבעיות אוויר דחוס, כזו שניתן לבוא אליה כל יום ולחוש בטוחים.

נגישות