מערכות לפינוי עשן

במטבחים של בתי קפה או מסעדות ובמעבדות כימיה תעשייתיות, חשוב מאד להתקין מערכות לפינוי עשן. שימו לב, אלה לא מערכות שיתפקדו רק בחירום אלא גם בשגרה. העלאת עשן מחומרים מסוכנים וגזים רעילים היא תופעה שבשגרה במבנים הללו, ואם תא תדאגו לתשתית שתינוק את אותם חומרים מחלל האוויר, אתם מעמידים את עצמכם בסכנת חנק או מחלת מקצוע. מערכות לפינוי עשן כוללות את הרכיבים הבאים.

מנדפים קבועים

מנדפים קבועים מותקנים בתקרה של המעבדה הכימית, או על מדף גבוה, מעל הכיריים של המסעדה, ובכל מקום גבוה אחר. המטרה שלהם היא למגנט ריחות רעים באמצעות זרוע יניקה קבועה. מנדפים קבועים הם נדבך חשוב מאד כאשר מאפיינים מערכות לפינוי עשן.

זרועות יניקה ניידות

כוח עזק שתפקידו לסייע בבלימת העשן. הן עובדות מצוין בשעת חירום שכן הן מספקות את כליאת העשן הלכה למעשה ככוח תגבורת למנדפים הקבועים. 

בכל מעבדה או מסעדה חשוב שיהיו זרועות יניקה ניידות, ומומלץ מאד לדעת כיצד מתפעלים אותן בזמן אמת.

מנגנוני הפצת אוויר מבחוץ

מכשירים שמיועדים להפיץ אוויר מבחוץ כלפי פנים לאחר סינון מדוקדק שלו שנעשה באמצעות מפוחים שנבחרו בקפידה. על פי התקן, הם צריכים לעמוד בעומס חום של 250 מעלות צלזיוס. כאשר זהו המצב, ניתן להלביש מעליהם ונטה מבוססת מאוורר או תא סינון להפצת אוויר במידי באמצעות משב רוח. מנגנונים אלו משלימים את עבודת זרועות היניקה והמנדפים ומספקים תרכובת אוויר חדשה ומזוקקת לגו-המבנה.

התקנת מערכות לפינוי עשן

ההתקנה חייבת להתבצע על ידי עובדי חברה מקצועיים המתמחים במערכות סינון אוויר ופינוי עשן. את החברה חשוב מאד לבחור באמצעות המלצות ועל סמך ניסיונה המקצועי בענף מימי העבר.

תפעול מעשי של מערכות לפינוי עשן

אנו ממליצים לא להקל ראש בשירות פינוי העשן, ולבקש הדרכה מחברת מערכות הנידוף שלכם בהקשר לכך. נציג החברה צריך לספק לכם הסברים מלאים על תפעול המערכת ובכך להבטיח מצב בו תדעו להפעיל זרועות יניקה ניידות ולווסת את מסך האוויר לטמפרטורה הנדרשת. בדרך זו אתם מבטיחים לעצמכם סביבת עבודה נקייה מכשלים ובטוחה לעבודה תמיד.

פנו אלינו לקבלת ייעוץ בנושא מערכות נידוף ופינוי עשן – עידן מערכות נידוף

נגישות