מסכי אוויר לשמירה על אוויר נקי ללא חדירת עשן ומזהמים

פעמים רבות אנו מגלים כי הסביבה הביתית בה אנו גרים ניחנת באוויר עכור. הדבר עשוי לנבוע בשל כך שמדובר באזור תעשייתי, או באזור בו ישנה תנועת רכבים מהירה ועמוסה. במצב זה, מאד מומלץ להתקין הן בכניסה לחלל הפנימי של הבית והן בחדרים – מסך אוויר. מכשיר זה יוצר שטיח קיר של אוויר כלפי מטה כשהוא מותקן בגובה התקרה. בכך, הוא אחראי ליצירת חלל אוויר סטרילי ונקי ללא השפעה מהריחות הרעים. סיבה נוספת לשימוש במסך אוויר: חדר מגורים כלשהו הממוקם בסמוך למטבח או למקלחת, אותו רוצים לבודד ממשפיעי ריח וחום למיניהם.

מסכי אוויר מייתרים את הצורך בדלת הפרדה

כאשר ישנם חדרים שחלקם צפויים לשנות את הטמפרטורה הפנימית שלהם או את הניטרליות של הריח שבתוכם, אפשר להתקין בחדרים הסמוכים להם מסכי אוויר בסף הכניסה אליהם. מסכי האוויר הללו יוצרים שכבה אוויר יורדת אשר צפויה לחסום את הריחות מלהיכנס לתוכם. בנוסף, מאד מומלץ לבחור מסכי אוויר גם לחדרי השירות עצמם, מטבח ומקלחת, אשר ישמרו על אוויר נקי בתוכם ישירות, וזאת בנוסף לעבודתם של מנדף ומפוח ייעודיים.

בחירת מסכי אוויר לחדרים השונים

אנו ממליצים לבחור מסכי אוויר בהתאם לגודל המיסוך המתבקש. בחדר גדול מומלץ לבחור במסך אוויר שייצור מיסוך אוויר גדול ובחדר קטן מומלץ שזה יהיה מסכך אוויר קטן. מומלץ להתייעץ עם נציג חברת נידוף לגבי הדגם המדויק של המסך אשר נדרש בחדר.

התקנת מסך האוויר שנבחר

ההתקנה מתבצעת על ידי חברת מנדפים מקצועית המתמחה בפתרונות נידוף שונים. החברה עוסקת גם בהתקנת מנדפים למטבח, מפוחים להזרמת אוויר נקי לחלל החדר, ומתמחה בפתרונות ניפוי אוויר כמו ונטות ותאי סינון. התקנת מסכי אוויר המתאימים לכל חדר בבית מבטיחה את שמירת האוויר צלול ונקי. היא גם מבטיחה אספקת אוויר קר ובלתי דחוס וחלל בו מותקן המכשיר.

מוצרים שניתן לשלב עם מסכי אוויר

עם מסכי אוויר ניתן לשלב גם וונטות סינון ריחות, תאי סינון לחדרים גדולים יותר, ומנדפים אם מדובר במטבח. מסכי אוויר דואגים להפרדת החדר בו הם מותקנים מיתר החדרים בבית תוך הבטחה כי הוא לא יספוג חלקיקי אוויר מזהמים. מסכי אוויר גם מסננים מעוף של חרקים לתוך אותו חדר ובכך שומרים על כל רחביו סטריליים. התקנת מסכי אוויר מבטיחה כי בחדר בו תשהו ייווצרו כך התנאים לשמירה על טוהר האוויר הפנימי שבחלל.

נגישות