מסכי אוויר לחדרי הבתים – וסתי טמפרטורה אידיאליים ללא צורך בדלת

כמה פעמים חשבתם לעשות מחיצה בין חדר לחדר בגין רצונכם לדלל ריחות רעים של סיגריות ועשן במי מהם, או פשוט בשביל לשמור על תמסורת אוויר קבועה ברחביו? הידעתם כי אינכם צריכים להתקין דלת פנים במצב כזה? מאז השימוש במסכי האוויר, ניתן לשהות בשני חדרים ולהרגיש שונה לחלוטין בכל אחד מהם מבחינת אספקת האוויר, ניקיונו ואיכותו. מסך האוויר מותקן בגבול שבין 2 החדרים, היכן שאמורה להתקבע הדלת, ובכך, בחדר אליו הוא מופנה האוויר נשאר תמיד נקי. ביכולתו של מסך האוויר גם לסנן את מעופם של חרקים לתוך המבנה.

אופן פעולתו של מסך האוויר

מסכי אוויר פועלים מלמעלה, כשהם תלויים בסמוך לתקרה. הם מפזרים את האוויר ממרום הבית כלפי מטה, ובכך הם דואגים ליצירת קיר אוויר יורד. אופן פעולתו של מסך האוויר גורם לכך שחדר שאתם מבקשים שיישאר נקי, עם אוויר לא דחוס וללא מעוף של חרקים – אכן ייוותר כזה, וכל זאת ללא צורך שתותקן דלת פנים.

שימוש במסכי אוויר בנסיבות שונות

כאשר מבקשים לבדל חדר שירות מהמסדרון או מחדר מגורים כלשהו בתוך הבית, כאשר בחדר מסוים ישנה מערכת נידוף עם מנדפים, וונטות ומפוחים ומבקשים להצעיד אותו אל עבר האייטם הבא שישמור לו על האוויר נקי, ועוד. במילים אחרות, כאשר אתם מבקשים שחדר מסוים יטוהר ממזהמים, מריחות רעים ומכשלי אוויר נוספים, יש להסדיר בו מסך אוויר.

בחירת מסך האוויר הנדרש עבור החדר בבית

את הבחירה חשוב לעשות מול חברת התקנת מנדפים ומוצרי נידוף. בחברה כזו יושבים עובדים מנוסים אשר יוכלו לסייע לכם לבחור את מסך האוויר המושלם לחדר שלכם. הדבר נקבע על פי גודלו של החדר והיעדים השונים שלו. למשל, במטבח הסיכוי להיווצרות ריח רע, בנוסף לסיכוי להתחממות כללית של האוויר, גדול מאשר במקלחת. לכן, שם יידרש מסך אוויר המזרים אוויר בהיקפים גדולים יותר, על פי רוב. אם אתם גרים בסביבה הסמוכה למפעלים תעשייתיים או באזור מגורים בו יש מעשנים או תנועה רבה של רכבים, כנראה תזדקקו למסך אוויר גם בכניסה הראשית לבית על מנת לשמור עליו נקי מהריחות הללו.

רכישת מסך אוויר מחברת נידוף

הרכישה כוללת את בחירת מסך האוויר הנכון באמצעות ייעוץ מנציגי החברה. מסכי אוויר אשר נבחרו יוטמעו במקומות שסיכמתם על ידי נציגי החברה ויספקו אוויר נקי וקר בכל אימת שתבקשו.

נגישות