מנדפים למסעדות – כל מה שרציתם לדעת

מסעדנים וטבחים המפעילים מסעדות בחזקתם צריכים לדאוג להתקנת מנדפים במטבחיהם. רק תשתית נידוף יכולה להבטיח את ניקיון האוויר גם בעת פעולה אינטנסיבית המצריכה שימוש עמוק בגז בישול. כאשר אתם נדרשים לבחור מנדפים, קחו בחשבון שהתחום מצריך סיוע מקצועי. זה לא אביזר שבוחרים בחנות ציוד מטבח, אלא בחברה המתמחה בנידוף ריחות המעניקה שירות גם למעבדות ולמפעלי חומרים מסוכנים.

לחברת הנידוף המקצועית חשיבות מכרעת לסייע בבחירת מערכת נידוף מתאימה

לא כל מסעדה פועלת באופן זהה. ישנם מטבחים בהם ממעטים להשתמש בגז בישול אל מול מטבחים בהם זה נעשה לעתים קרובות. 

בנוסף, לא כל עמדת כיריים נמצאת ליד חלון, מה שמשפיע על בחירת דגם המנדף כפי שתוכלו לקרוא בהמשך. על פי מיקום הכיריים וקיבולת המזהמים שאתם פולטים ניתן יהיה להצביע על מערכת נידוף המתאימה לשימוש כפי שנעשה במטבח שלכם.

קיבולת הכלת המזהמים נקבעת על פי רף השימוש במטבח

במטבח בו החלון מרוחק, וגם תדירות השימוש בגז בישול גבוהה, נדרשים מנדפים למסעדות עם תא סינון גדול. רק תא כזה יכול להבטיח תחזוקה מעטה של מערכת הנידוף עם מקום רב לכליאת האוויר המזוהם והשארת האוויר הנקי בשטח המטבח שלכם. על אף שמה שמלמדים בדרך כלל הוא על רמתו של הפילטר, מה שמעט יודעים הוא שישנה חשיבות גם לגודל תא הסינון, משום שתא סינון קטן מצריך ניקיון ותחזוקה על מנת שיישאר שמיש לתקופה ארוכה.

איכות הפילטר במטבח המסעדה

מנדפים למסעדות מתבססים בדרך כלל על פילטר נירוסטה. זהו פילטר חזק, עוצמתי ולא פחות חשוב – עושה את עבודתו למשך זמן רב מאד כמסנן ריחות בלי להיפגם וללא עבודות תחזוקה וניקיון בתדירות גבוהה. הדבר נובע מהנירוסטה כחומר גלם – שידוע כאחד החזקים בתחום הנידוף.

אופן פליטת האוויר מהמנדף

חברה מקצועית למנדפים תבדוק מה מתאים לכם יותר: נידוף קבוע או משתנה. בנידוף קבוע האוויר במנדף זורם באותה עוצמה בין אם פתחתם חלון ובין אם הוא סגור. בנידוף מבוקר – האוויר משנה את קצב זרימתו ועוצמתה בהתאם למצב החלון – פתוח או סגור. אם הכיריים רחוקות מהחלון – עדיף לבחור מנדפים למסעדות עם זרימת אוויר קבועה. אם הכיריים רחוקות מהחלון, מנדפים למסעדות מבוקרי זרימה הם שיתאימו.

נגישות