מנדפים אינדוקטיביים – האם הם מתאימים למטבח שלכם? כל המידע

במאמר זה תוכלו לבדוק האם מנדפים אינדוקטיביים מתאימים לשימוש במטבח שלכם. מנדפים אלו עלו לכותרות בעת האחרונה בשל היותם חסכניים בחשמל. הם ניחנים בתכונות ייחודיות אשר עשויות להתאים לחלקנו. במאמר זה תוכלו לקרוא מה מייחד מנדפים אינדוקטיביים ולהסיק לגבי טיב התאמתם למטבח שלכם.

הקצעת אוויר במתכונת פיצוי קדמי

מתכונת זו מבקשת לרכז כמה שיותר חלקיקי אוויר בפאנל הקדמי של המנדף. המשמעות, כאשר החלון סגור כיוון הזרימה אחיד, כלפי קדימה. כאשר החלון פתוח המנדף חזק מספיק בשביל לרכז מעל 90% מהאוויר באופן זה. חלק קטן ביותר שלו נע בסופו של דבר במעגל בחזרה לצינור ה- EXHAUST. מסקנה: מנדפים אינדוקטיביים מתאימים למי שחפץ באוויר מרוכז, כלומר משב רוח חזק מן הרגיל הממוקם בקרבת המנדף, ואוויר בתפוצה רגילה בשאר חלקי המטבח.

דירוג אנרגטי גבוה

בשל כך שהמנדף האינדוקטיבי מצריך מעט אוויר בשביל לעבוד כמו שצריך, ובשל כך שהוא מנצל מעט משאי אנרגיה, הדירוג האנרגטי שלו גם כן נחשב גבוה במיוחד. בבתים בהם ישנה חשיבות למכשירים בעלי דירוג זה עשוי מנדף אינדוקטיבי לשמש ככלי סינון אוויר מצוין במטבח.

מתאימים למטבחים בכל הגדלים

בין אם הקיר שמעל הכיריים שלכם רחב, ובין אם הוא צר, ניתן להטמיע אצלכם מנדפים אינדוקטיביים. הם מגיעים בגדלים שונים המצביעים על תאי סינון בגדלים שונים. מדוע עליכם לשאוף שגודל תא הסינון יהיה רחב? משום שאז ניתן לרכז לתוכו מזהמים במרוכז. היות שמנדף אינדוקטיבי בלאו הכי מצריך תחזוקה שוטפת נרחבת, פעולת תחזוקת הפילטר ותא הסינון לפחות תיחסך בתדירות שלה כאשר המנדף רחב.

מנדפים אינדוקטיביים לא מתאימים למטבחים הבאים

במטבח בו מעוניינים כי זרימת האוויר תהיה מבוזרת בכל המרחב של המטבח ולא מרוכזת ליד קדמת המנדף הוא לא מתאים. במטבח בו מעוניינים בוויסות האוויר מהמנדף כשפותחים חלון הוא לא מתאים. יש לבחור מנדף מבוקר זרימה במקומו. המנדף אינו מתאים, לרוב, כמנדף יחיד, בשל ריכוז האוויר בנקודה אחת. ברוב המקומות בו הוא ישנו הוא בתוספת למערכת נידוף אחרת המבזרת את האוויר במרחב המטבח. קחו בחשבון כי מנדפים אינדוקטיביים מצריכים תחזוקה שוטפת בתדירות גבוהה ובעלות גבוהה באופן יחסי.

נגישות