מנדף נירוסטה בהתאמה אישית למטבח ולמפעל

מנדף נירוסטה הוא מנדף עם מסנן מנירוסטה. מהו מסנן זה ומדוע הוא הטוב ביותר ביחס לדגמי המסננים האחרים? אלו חלקים נוספים יש לאפיין במנדף לפני שבוחרים אותו, למעט המסנן? את האפיון המלא של מנדף הנירוסטה למטבח או למפעל שלכם תוכלו לקרוא במאמר המידע שלפניכם.

תכונות מסנן הנירוסטה

למסנן – חלק חיצוני בדמות תריס מתכתי וחלק פנימי המבצע את עבודת הסינון הפנימי של האוויר: כליאת מזהמים והוצאת אוויר נקי. שניהם נבחרים במקשה אחת בהתאם לגודל המטבח. במטבח או במפעל שיש בו שטח גדול להתקנת מנדף מעל עמדת העבודה בוחרים מנדף נירוסטה גדול, ובכל מקום אחר – מנדף קטן יותר. כאשר יש לכם מסנן נירוסטה במנדף, המשמעות היא שלא תצטרכו כמעט לתחזק את הכלי. הוא יבצע את משימת הנידוף למשך זמן רב מאד בדייקנות רבה ותחת תנאי עמידות חסרי תקדים. הדבר נובע מכך שזהו נירוסטה , חומר שאינו רק אלחלד אלא גם רגיש באופן המינימלי ביותר למזהמי-אוויר.

אל המסנן מחובר תא סינון אשר יש לבחור בקפידה

לא כל מפעל או כל מסעדה פולטים את אותה כמות מזהמים. כאשר היא גדולה, נדרש תא סינון גדול, ולהיפך. בכך, אתם מבטיחים לעצמכם תחזוקה מינימלית של מנדף נירוסטה. החומרים המסוכנים ייכלאו בתא הסינון למשך תקופה ארוכה מבלי שתצטרכו לתחזק. כאשר תא סינון של מנדף קטן – המשמעות היא שהעבודה של הפילטר נפגמת כשהוא דחוס ויש צורך בפעולות ניקיון ותחזוקה תכופות בשביל להחזיר את המערכת לכשירות. הדבר אינו יעיל כאשר המסעדה או המפעל גדולים ואינטנסיביים בעבודתם.

סוג זרימת האוויר שונה בכל מקום ויש לאפיינו היטב

במקומות בהם החלון רחוק מעמדת הבישול או העבודה חשוב לדאוג לזרימת אוויר קבועה. לעומת זאת, כאשר החלון קרוב ואתם תרצו לפתוח אותו לפרקים, מנדף נירוסטה צריך להיות בעל כושר שינוי זרימת האוויר. אם הוא פתוח, זרימת האוויר צריכה לקטון, ולהיפך. מה אתם מרוויחים מכך? פעולה שקטה של המנדף ומניעת OVER אוויר קר כאשר בחוץ ישנה בריזה ובנוסף המנדף פועל. מנדף נירוסטה עם הזרמת אוויר נכונה למבנה שלכם מבטיח פעולה ידידותית למשתמש בזמן אמת.

נגישות