מידע שימושי על מנדף נירוסטה

מנדף נירוסטה הוא אחד המנדפים האיכותיים בסינון אוויר. איכותו מגולמת מכמה סיבות. הראשונה, סוג הפילטר. פילטר נירוסטה הוא פילטר שעשוי מחומר שאינו רק אלחלד אלא גם רגיש הכי פחות לחומרים מזהמים, ועל כן בעל כושר עמידות גבוה מהרגיל. הסיבה השנייה היא שבדרך כלל, מנדף נירוסטה מגיע עם תא סינון רחב, מה שמתאים במיוחד לעבודה במקומות בהם פליטת המזהמים היא בהיקף רחב: מפעל חומרים מסוכנים, מסעדה גדולה המתבססת על עבודת בישול אינטנסיבית, ועוד.

איכות המסנן – קווים לדמותה

המסנן מתבסס על תריסים כסופים בצבע נירוסטה ובתוכו – מנגנון סינון חזק ומדויק אשר מגיב מהר לכניסת מזהמים לתוכו. הוא כולא אותם ומשחרר בחזרה את האוויר כשהוא נקי. הכל מתבצע במהירות עצומה, וללא הרגשה שמדובר בתהליך ממושך. כל זה נובע מהביסוס של המנדף על פילטר נירוסטה, שידוע כאחד החזקים והמהירים בתחום הנידוף.

שטח תא הקיבול – נדיב במיוחד

עם מנדף נירוסטה אתם נהנים משטח קיבול רב במיוחד. המשמעות, כמעט לא נדרשות משימות תחזוקה שוטפות למנדף. הוא נשאר כשיר לסנן ריחות למשך זמן ארוך מאד מרגעי ההתקנה או מעת ביצוע הטיפול האחרון. הדבר נובע מכך שהמיקום אליו מובלים המזהמים, תא סינון סגור לגזים רעילים, גדול מאד בשטחו ומאפשר ריכוז של המזהמים בלי לפגוע בכשירותו ובכשירות המנדף למשך תקופה ארוכה מאד, וזאת בשונה ממנדפים בהם התא קטן, אשר מיועדים בדרך כלל לבתים ולתעשיות קטנות.

הזרמת האוויר – מגוונת: בחרו את המתאימה לכם ביותר

הכיריים שלכם ליד החלון? עמדת העבודה במפעל סמוכה לכיוון אוויר חיצוני? אתם צריכים מנדף נירוסטה מבוקר זרימה. מנדף זה מקטין את קצב הזרמת האוויר כאשר יש אוויר מבחוץ. אם המנדף צפוי להיות ממוקם רחוק מהחלון, רצוי לבחור בדגם המתבסס על זרימת אוויר קבועה על מנת להשלים את החסר בשטח הדחוס. את המנדף הזה אין להתקין במפעל אסבסט!

מנדף נירוסטה משנה את המציאות במקום עבודתכם

עם מנדף נירוסטה אתם יכולים להיות בטוחים כי האוויר במיקום עבודתכם יישאר נקי גם אם חשפתם אותו לגז בישול או חומרים רעילים ומסוכנים. כך, אתם מתבססים על מערכת סינון איכותית הדואגת לשמירה על תוואי האוויר כנדרש.

נגישות