מתי נשתמש במערכות נידוף?

מערכות נידוף הן מערכות לסינון גורמים המעכירים את האוויר ודוחסים אותו להיות בלתי נסבל לשהייה במחיצתו. ביעד העיקרי בבית בו זה עלול להתרחש הוא המטבח, במיוחד לאחר עבודות אינטנסיביות של בישול ואפייה עם חלון סגור. חשוב לציין כי גם לו הייתם עובדים עם חלון פתוח התוצאה לא הייתה נמנעת עד הסוף וייתכן כי מצב התחזוקה בבית היה מידרדר אף יותר. מדוע? משום שרוח, גם אם היא בעוצמה נמוכה, בדרך כלל מחזיקה את האדים המוצאים באמצעות החלון והם חוזרים במהירות גבוהה ממה שיצאו ישירות לאזורים מחוץ למטבח, לתריסי המזגנים ומשם לרכיבי ההנעה שלהם, או ישירות לקירות מה שעלול בהמשך ליצור סדקים ועובש עקב רטיבות פנימית מצטברת (אדים הם בסופו של דבר גז שנהפך לנוזל). הדרך המקצועית היחידה להרחיק אדים מסדר היום שלכם במטבח היא מערכות נידוף.

מתקני סינון ונידוף מתאימים לשימוש

בכל מטבח ישנו תוואי שונה של מבנה המאפשר את השימוש במתקני נידוף אידיאליים. ישנם מטבחים בהם ניתן להתקין את המנדף ישירות באזור הפעולה וישנם מטבחים בהם נדרשת הארכה של תעלות פח שחורות. סט נידוף תקני בדרך כלל מורכב משתי תשתיות עיקריות, המנדף עצמו ואביזר נוסף שמוציא אוויר עכור ומכניס אוויר מסונן ונקי. אותו אביזר נוסף הוא ונטה בחדרי מטבח ביתיים קטנים ותא סינון באולמות בישול גדולים של מסעדות. ניקיון האוויר החדש שנכנס דרכם מתבצע באמצעות מפוח המיישם בפועל את הסינון הנדרש.

הזמנת מערכת נידוף מתאימה למבנה

הזמנת מערכת נידוף מתאימה למבנה נעשית באמצעות התקשרות עם חברת מערכות נידוף מקצועית. בחברה ימפו את תוואי המטבח שלכם וימליצו לכם על דרכים אסטרטגיות לסינון האוויר בהתאם. ניתן גם להתקין בכל חדר אחר במבנה שלכם מסכי אוויר לשמירה על אוויר קר ונקי בכל זמן פעולתם.

התקנת סט נידוף במבנה

התקנת סט הנידוף מתבצעת על ידי חברת מערכות נידוף מקצועית. בחברה זו מיישמים התקנות בהתאם למבנה החדר. בדרך כלל יוצגו ללקוח מספר אפשרויות לבחירת מערכת הנידוף המושלמת עבור המטבח שלו. הסט תמיד יכלול כלי נידוף מתאימים לסינון אוויר ושמירה על הקיים נקי מאדים ומגורמים עכורים.

נגישות