שיפור זרימת אוויר בעזרת מערכות נידוף

מערכות נידוף מאפשרות זרימת אוויר תקנית ברחבי המטבח גם לאחר פעילות אינטנסיבית של אפייה, בישול וחימום. שיפור זרימת האוויר מנטרל ריחות בלתי רצויים והופך את שגרת ההתנהלות שלכם עם אדים במטבח להיסטוריה. מעתה, ניתן להתנהל בבית בבטחה בתוך המטבח ללא חשש מכך שהאדים ייצרו אצלכם רטיבות פנימית או יפגעו במזגנים.

מערכות נידוף אידאליות למבנה

התאמת מערכות אוויר אידאליות למבנה הלקוח נעשית באמצעות אפיונו וקביעת העזרים הנדרשים לכינון הנידוף בפועל. העזרים הם מנדף שמבצע את הנידוף ולצידו ונטה או תא סינון (תלוי בגודל החדר) שמחליפים אוויר עכור באוויר נקי מבחוץ. את ניקיון האוויר מבחוץ והפיכתו לנקי מבצע מפוח אידיאלי שגם אחראי לניפוי הלכלוך והאדים מתוך הבית.

התאמת מערכות נידוף באופן אופטימאלי

כאן לא מוכרים לכם מוצר “שעובד” אלא סט תשתיות שמתאים למבנה הספציפי שלכם. ייתכן כי מסיבות מסוימות תצטרכו להאריך את המנדף שלכם עם תעלות פח שחורות ולא להוליך אוויר ישירות. ייתכן כי פריסת רכיבי הסינון תצטרך להיות בקנה מידה גדול ולא במקום אחד בחדר, ולכן אנו מוכנים לכל תרחיש. המטרה היא ליצור את סט הנידוף המושלם אצלכם, שיביא לכך שהאוויר יישאר בלתי עכור באופן הכי מיטבי ואופטימאלי שישנו.

בחירת סט כלי הנידוף המושלם למבנה

את בחירת סט הנידוף ניתן ליישם לאחר התייעצות עמנו. אנו נספק לכם, בדרך כלל, מספר אסטרטגיות לנפות אוויר עכור במטבח, ונמליץ לכם על הטובה והיעילה מכולן. לאחר שתבחרו את אופן הניפוי הנדרש, אנו ניישם אצלכם את ההתקנה על פי המסוכם. בסופה, יגובש אצלכם במטבח סט נידוף מושלם המורכב ממנדפים, ונטות או תאי סינון, מפוחים, זרועות יניקה ולעתים תעלות פח שחורות להארכה.

התמחות בנידוף ושמירה על ניקיון האוויר גם מחוץ למטבח

גם ביתר חלקי הבית אנו מספקים כלים לשמירה על אוויר קר ונקי. מתקן הדגל שלנו בנושא זה הוא מסך אוויר, שמותקן בקצה החדר ממש בדלת הכניסה. הוא מייצר אוויר שיורד למטה לחלק העיקרי של החדר ומשם לתוכו. הוא מפוזר בכל רחביו. בכך, דואג מכשיר זה לנוכחות אוויר נקי בכל עת שהוא מופעל בתוך החדר.

נגישות