מערכות אוורור לתעשייה

וונטות הן אמצעים ייעודיים להוצאת אוויר דחוס מחדר השירות: חדר כביסה, חדר מקלחת/שירותים וכמובן המטבח הביתי. הוונטה מגיעה לשימוש הביתי כאשר חדר מסוים ללא כיוון אוויר כלשהו (כלומר ללא חלונות) נעשה חדר שירות. במצב כזה, הקירות עומדים בפני סכנת עובש וההרגשה בחדר עשויה להיות דחוסה בשל העכרה צפויה של האוויר. הפתרון לכך מצוי בוונטות חשמליות אשר מחוברות לקיר או לתקרה החיצוניים באמצעות קידוח של ריבוע או מלבן סימטרי בצורה של מעטפת הוונטה ובמידותיה. אחרי הקידוח, המראה יהיה כמו הכנה של חלון, אלא שבמקומו תוטמע של הוונטה.

רכיב נלווה לוונטה – מפוח הזרמת אוויר

מפוח הזרמת אוויר עשוי להיות מחובר לקיר ללא קשר לוונטה או כחלק ממנה. ישנן וונטות שנקראות וונטות מפוח המכילות גם מפוח במרכז גלגל הסיבוב שלהן. 

בעוד הן מסתובבות, הגלגל מזרים אוויר נקי מבחוץ. התקן זה חוסך מקום בהתקנת 2 מוצרי סינון אוויר ומספק את הנדרש באותה עת: בעוד הוונטה מוציאה אוויר מלוכלך מבפנים, מזרים המפוח אוויר נקי מבחוץ.

רכיב נלווה לוונטה – זרועות יניקה

רכיב זה נדרש בעיקר במטבח. בעוד הוונטה מוציאה אוויר מתוך המטבח זרוע היניקה גורמת לכליאת חלקיקי האוויר שאחראיים להפצת ריח רע, ובראשם חלקיקי תיבול ושמן. בכך, אתם מבטיחים לעצמכם וונטה שלא רק שתדלל את האוויר מבפנים, אלא גם תדאג שהריח הרע לא יישאר ולא ייספג בחלל המטבח אלא ייכלא באמצעות זרועות יניקה בתא סינון ייעודי.

אופן פעולת הוונטה

אופן פעולתה מבוסס על סדרה של להבים משוננים אשר מניעים את האוויר בדיוק הפוך ממה שמניע אותו מאוורר חשמלי. בעוד האחרון אחראי העל הכנסת אוויר ופיזורו במרחב, הוונטה עושה בדיוק ההיפך: נעה בחוץ בשביל למשוך אליה את האוויר הפנימי ולהוציא אותו החוצה. כאשר מחוברים לוונטה זרועות יניקה ומפוחים מובטח כי באותו זמן בדיוק, יוזרם לחדר אוויר נקי, וגם הריחות הרעים במטבח לא יהיו עוד נחלתו. חשוב לבצע את חיבור הוונטה והרכיבים הנלווים באמצעותה של חברת התקנת וונטות ומערכות נידוף על מנת להבטיח חלקים המתאימים למטבח שלכם ומתאימים לעבודה בינם לבין עצמם כמערכת.

עוד על חברת אספקת וונטות

חברה המספקת וונטות לבתיכם יכולה להתקין בהם גם מערכות נידוף שלמות המתבססות על מנדפים לנידוף ריחות רעים. במטבחים רבים זה מה שבוחרים הצרכנים לעשות על מנת להבטיח שמירה על אוויר נקי. מוצר נוסף שהחברה מתקינה הוא מסכי אוויר האחראיים לשמירת אוויר קריר ונעים בחדרי המגורים בכל זמן נתון באמצעות הפצתו מלמעלה כפי מטה.

נגישות