כל מה שרציתם לדעת על מסכי אוויר

מסך אוויר הנו מכשיר לייצוב טמפרטורה בחדרים. הלקוחות שנדרשים להשתמש בו: מסעדות, מטבחים פרטיים ומעבדות. גם במפעלים בהם עובדים עם גזים שגורמים לדחיסות של האוויר ישנו צורך להטמיע מסכי אוויר. מטרת מסכי האוויר היא גם לחסוך בשימוש במזגן. כשחם מאד בחוץ, מאד מפתה להדליק אותו ולצרוך חשמל יקר מאד. כשיש לכם מסכי אוויר הם בלאו הכי מנטרלים את הטמפרטורה העזה ושומרים על רף מעלות קבוע וכמובן קר בהרבה מהנעשה בחוץ. כמובן שבשל כך שהרף קבוע, כמשתמשים במכשיר לא תגיעו למצב של קור קיצוני שיגרום לכם לרצות לסגור אותו כמו שקורה במזגן שמופעל זמן רב.

מסכי אוויר – התקנה מומלצת

הכי מומלץ להתקין את המסכים בדיוק מעל המפתחים שלכם: מעל הדלתות והחלונות.

הדבר מאפשר פיזור נוח של  האוויר בכל החדר ולא רק בחלק הפנימי בו המסך מותקן. בנוסף, מי שבא בשערי החדר מרגיש מיד בהבדל בטמפרטורה בינו לבין המתחם הגדול יותר של המבנה.

מסכי אוויר תעשייתיים וביתיים

מסכי אוויר עשויים להיות תעשייתיים או ביתיים. צרכנים ביתיים שקונים אותם עושים מעשה חכם מאד שגורם להם לחסוך בשעות מזגן ולעתים בכלל לא לרצות להדליק אותו. המסך משיג את אותה מטרה בפחות כסף ותוך שמירה על טמפרטורה נעימה ולא מקפיאה. בתעשייה גם יהיה נכון להשתמש במכשיר, במיוחד בתעשיית המסעדות, שם המטבח עובד נונסטופ ונוצרת בו מציאות של אוויר דחוס מאד שמקשה על הנשימה והעבודה הסדירה. בכך, פותר מסך אוויר תעשייתי את הבעיה ודואג לפיזור אוויר קריר ונקי ברחבי החדר.

עידן מערכות נידוף – התאמת מסכי אוויר אישית לכל עסק ובית

בחברת עידן מערכות נידוף יתאימו לכם מסכי אוויר אשר באמצעותם תוכלו לנהל חיי שגרה גם כשהמטבח עובד שעות רבות והמעבדה נאלצת לשדר ריחות לא נעימים לאף. עבור מסכי אוויר מחיר משתנה בהתאם לדגם ולרף פיזור האוויר ועוצמתו. לפרטים ניתן להתייעץ עם המומחים למסכי אוויר מטעם עידן מערכות נידוף. בחברת עידן מערכות נידוף יעשו הכל כדי להתאים לכם מסכי אוויר שישתלבו היטב עם העבודה שאתם עושים ויפיצו אוויר נקי וטוב ברחבי המבנה. אם אתם מעוניינים לשדרג  מערכות נידוף קיימות – התקנת מסך אוויר היא הכיוון הנכון עבורכם.

נגישות