כל מה שרציתם לדעת על מנדפים לסינון ריחות

מאז ומתמיד נודעו מנדפים ככלים יעילים לסינון ריחות. במתחמי עבודה מועדים כמו מטבחי מסעדות, מטבחים ביתיים, מעבדות בתחום המדע ומפעלים – הצורך במנדפים חיוני לשגרת העבודה. כאשר אתם נדרשים לבחור מנדפים, חשוב לדעת להתאימם לסביבת עבודתכם ועל ידי כך – לבחור את המוצר הטוב ביותר עבורה.

אפיון הפילטר

פילטר המנדף צריך לספק את סינון האוויר הנקי מחלקיקי האוויר הלא נקיים אשר ייכלאו בתוכו. אנו ממליצים לבחור פילטר נירוסטה אשר ידוע בקיבולת סינון גבוהה, ויכול לשרוד ללא ניקיון והחלפה לתקופה ארוכה מאד ביחס לפילטרים מסוגים אחרים. הדבר נובע מכך שהנירוסטה איננה רק אלחלד אלא גם חומר שנועד לספוג חלקיקי אוויר לא נקיים ולשמור על ניקיון ריח המטבח למשך תקופה ארוכה ביותר.

גודל המנדף

המנדף צריך להיות מותאם לגודל המקום המיועד במטבח. בדרך כלל, מדובר בקיר שמעל הכיריים, שם נהוג להתקין את זרועות המנדף, כשהפילטר עצמו נמצא בחלק הקדמי, ישירות מעל הגז. חברת מנדפים תערוך מדידות בשטח זה ותתאים לכם מנדפים שמידתם יכולה להשתלב שם.

חלקי פנים במנדף

ישנם כל מיני חלקים פנימיים כמו תאי סינון ומפוחים אשר נקבעים על פי היקף הגורמים שפוגעים באוויר במטבח. נציגי חברת המנדפים יבררו מולכם מהי תדירות השימוש במטבח ועד כמה אתם נוהגים להפעיל גז בישול. על פי קריטריונים אלו יסופקו חלקי פנים המתאימים לעומס העבודה שאתם מבקשים לחולל בחדר הבישול שלכם.

סוג פעולה – קבועה או מבוקרת זרימה

מנדף עם פעולה קבועה עשוי לספק זרימת אוויר קבועה אם הוא קונבנציונלי. שטח המפתח שלו נשאר קבוע אם הוא מנדף מעקף. ישנו גם מנדף שזרימת האוויר שלו היא ישירות לחלק הקדמי, זהו המנדף האינדוקטיבי. ההבדל בינם לבין מנדף מבוקר זרימה הוא שבשלושתם הזרם קבוע, עם שינויים ורסטיליים בפעולת המסננים בפאנל הקדמי בכל דגם. מנדף מבוקר זרימה הוא מנדף שמשנה אוטומטית את לחץ האוויר בהתאם למצבים שונים. למשל, אם פותחים חלון הוא מקטין את ספיקת המפוח. היתרון של המנדפים הקונבנציונאליים: זמן תגובה מהיר, תחושה של אספקת אוויר קבועה. היתרון של המנדף מבוקר הזרימה: חוסך באוויר ובעל הפעלה שקטה.

נגישות