כל מה שרציתם לדעת על זרועות יניקה

זרועות יניקה הם מכשירים ליניקת ריחות רעים ממטבחים, מעבדות ומפעלים. הזרועות הן אלו שמאפשרות סינון אוויר דחוס ורע, במקביל לפעולה של מנדפים ומפוחים, שמזרימה אוויר טוב במקומו. זרועות יניקה נדרשות בכל מקום בו מתבצעות העבודות הבאות.

עבודה עם אש חיה

מקומות בהם עובדים עם להביורים, מצתים כבדים ואש לחיבור אובייקטים קשיחים במפעלים נדרשים להחזיק זרועות יניקה. אש הוא חומר שאחת מתופעות הלוואי שלו היא הפצת ריח חריף ורע במסגרת אוויר דחוסה. זרועות יניקה לתעשייה יונקות את ריח האש ומאפשרות לכם לעבוד עם להביורים באין מפריע וללא הרגשה של אוויר רע בחלל.

עבודה בריתוך

משימות ריתוך מתכות, מצריכות אף הן זרועות יניקה. זרוע יניקה הוא רכיב שחשוב מאד להטמיע אותו במפעלי ריתוך, שכן אופן חיבור והדבקת מתכות נעשה בדרך זו. משולבת בה אש חיה וחימום אובייקטים באמצעות הרתחה. התופעות הללו, שגורמות להמסת קצוות המתכות לשם חיבורן זו לזו, גורמת לנוזל הטרי להפיץ ריח, ורק זרועות יניקה לתעשייה בולמות את תופעות הלוואי שלו.

עבודה בהלחמת מעגלים חשמליים

במעבדות של חברות אלקטרוניקה עוסקים בתיקוני פנסים, אזעקות, ורכיבי חשמל נוספים המבוססים על מעגלים. כל הלחמה מצריכה המסת מתכת בדיל באמצעות מלחם בטמפרטורת 360 מעלות צלזיוס. תהליך ההמסה הבודד אינו משפיע כלל, אבל כאשר עובדים 20-30 עובדים שמלחימים מעגלים זה עלול להגיע לעוצמה של ריתוך, ועל כן יש צורך להטמיע זרועות יניקה לאותן מעבדות.

עבודה במעבדות כימיות

גם במעבדות ניסויים כימיות נדרשות זרועות יניקה. הריח הרע שנוצר בערבוב חומרים, סגסוגות מתכות וייצור תרכובות ותערובות לא משאיר מקום לספק שיש צורך להטמיע רכיבי סינון ריחות. כשמדובר על זרועות יניקה מעבדה היא אחד החדרים שזקוקים להן באופן מובהק.

עידן מערכות נידוף – זרועות יניקה ניידות וקבועות

בחברת עידן מערכות נידוף יספקו לכם זרועות יניקה על פי דרישה: ניידות שניתן להזיז ממקום למקום בעת ביצוע הפעולה מפיצת הריח, קבועות, שמוטמעות ברחבי החדר ללא אפשרות הזזה אך עם השפעה על כל האוויר בחלל, ועוד. נציגי חברת עידן מערכות נידוף ישמחו לייעץ לכם כיצד לבחור עבור המעבדות והמפעלים שלכם זרועות יניקה על פי דרישות העבודה ותוצרי הלוואי שלה.

נגישות