כל מה שרציתם לדעת על וונטות

וונטה היא פלטפורמה שמשמשת לאוורור חדרים עם אוויר דחוס. היא מותקנת בדרך כלל בחדרים שאין בהם חלון ובכך משמשת כספק האוויר שלהם. הוונטה נדרשת להתקנה בחדרים שידועים כבעלי אוויר דחוס כמו מעבדות, מעבדות של מפעלים, מטבחים של מסעדות ואפילו מטבחים ביתיים ללא חלון. וונטות ניתן למצוא גם במקלטי מלחמה צה”ליים או של פיקוד העורף או באחזקת העיריות והמועצות המקומיות.

וונטות למטבחים

וונטות של מטבחים נבחרות על פי גודלם, היקף גז הבישול הצפוי להיפלט ועל פי אפשרויות המיקום שלהן ביחס לאיך שהמבנה בנוי. אנו מסייעים לבחור וונטות לכל סוגי המטבחים, מהמטבח הביתי הפשוט ועד למטבח המורכב של מסעדת היוקרה. מאד חשוב להיעזר בנו לפני שתקבלו החלטה על מנת לקבל לידיכם את הוונטה הטובה ביותר לתפעולכם, זו אשר תסייע יותר מכל לאוורור החדר ושימרה על אוויר נקי ולא דחוס.

וונטות לחדרי אמבטיה

וונטות שתפקידן לסנן אוויר אדים שנגרם על ידי מים חמים. שלא כמט במטבח, במקלחת אין כמעט סיבה להשתמש במים קרים, למעט במקרי קיצון בהם שורר חמסין בחוץ, ואז הרחצה בכיור או בתא המקלחת היא במים קרים. ברוב ימות השנה הרחצה נעשית במים חמים, מצטברים אדים ויש צורך בהתקנת וונטה אם אין לכם חלון. גם אם יש לכם חלון מומלץ להתקין אותה ולקבל סירקולציה טובה יותר של האוויר.

וונטות לממ”דים ומקלטים

וונטות שמשמשות לאוורור חדרים אשר אין בהם חלון והם משמשים כאטומים בהגדרה, בשל השימוש הצפוי בהם בעתות מלחמה. וונטות למקלטים וממ”דים ניתן לבחור להתקין הן בפתח אוורור שנחצב מראש או בתקרה, אם הגג הוא קומה אחרונה ואין מבנה מעל. המטרה היא לחבר את וונטה כך שהצד השני שלה יהיה חשוף לאוויר הפתוח על מנת שהיא תוכל להזרים אותו פנימה.

עידן מערכות נידוף – וונטות בהתאמה אישית

בחברת עידן מערכות נידוף עוסקים בהתקנת וונטות לשירותים, למקלחות, למטבחים ולמקלטים/ממ”דים. הוונטות שלנו מותאמות אישית לצרכיכם ומאפשרות לכם ליהנות מאוויר טוב, צח ואיכותי, כזה אשר ניתן לומר כי אפשר להשתמש בו לנשימה סדירה. חשוב מאד לבחור וונטות שרלוונטיות למקרי המבחן שלכם. אם אינכם בטוחים, התייעצו עם חברת עידן מערכות נידוף ומצאו את ההתקן שמתאים ביותר עבור המבנה שלכם.

נגישות