טיפים מקצועיים לבחירת מנדפים לסינון ריחות

במאמר מידע זה נספק לכם טיפים שימושיים על מנדפים לסינון ריחות. קהל הקוראים הרלוונטי: דיירים הנוהגים להשתמש בגז בישול במטבחם לעתים קרובות, מסעדנים, שפים, מדענים בעלי חזקה על מעבדות ומנהלי תפעול במפעלי חומרים מסוכנים.

טיפ מס’ 1 – סוג אספקת אוויר

אספקת האוויר עשויה להיות קבועה או לא קבועה. אם היא קבועה, המשמעות היא שגם כאשר פותחים חלון המנדף לא ייחלש אלא יישאר על כנו וימשיך להזרים אוויר. מנדף כזה הוא מנדף קונבנציונאלי. במידה ואתם צריכים, בנוסף, ששטח המפתח יישאר קבוע למשך כל ההפעלה מומלץ לבחור מנדף מעקף. במידה ואינכם מעוניינים שהאוויר יהיה קבוע אלא יווסת בהתאם לאיטום החדר (הרבה אוויר בעת איטום ומעט אוויר בעת שהחלון פתוח) יש לבחור במנדף מבוקר זרימה.

טיפ מס’ 2 – חסכון באנרגיה אל מול חיסכון במשאבים

בתחום המנדפים ברבים מן המקרים הקריטריונים הללו סותרים זה את זה. למשל מנדף אינדוקטיבי הוא מנדף שצריכת החשמל שלו מאד נמוכה, בשל הספק נמוך הנדרש להפעלתו. מאידך הוא קשה מאד לתחזוקה, וכשלא מתחזקים הוא עשוי לשבש את זרימת האוויר בפאנל הקדמי שלו. לקוחות רבים פשוט נהנים מחסכונו באנרגיה לפרקים ומחזיקים מערכת נידוף נוספת (למשל קונבנציונאלית או “מעקף”) לימים בהם מעוניינים ליהנות מתחזוקה קלה ופשוטה יותר.

טיפ מס’ 3 – בחירת חלקים פנימיים מתאימה

מומלץ להקפיד על בחירת מפוח מתאים ותא סינון בגודל נכון שיסננו את כמות המזהמים באוויר שהפעילות שלכם גורמת להם. כמו כן, מומלץ לבחור פילטר נירוסטה שידוע כבעל כושר עמידות גבוה במיוחד בשל תכונות חומר זה, ובראשן רגישותו המועטה לחומרים מזהמים מועדים.

טיפ מס’ 4 – לגודל המנדף חשיבות מכרעת. אפיונו צריך להתבצע עם חברה מקצועית

בחברה מקצועית למנדפים תוכלו לבחור מנדף שיתאים לגודל של השטח המהוקצע. הן במפעלי חומרים מסוכנים והן במטבחים המקום הייעודי הוא המוקד של התהוותם: מעל הכיריים, מעל משטח העבודה עם החומרים המסוכנים, וכד’. בקיר שנמצא מעל משטח עבודה זה יוטמע המנדף כשהוא משיק לתקרה. חברה מקצועית תוכל למדוד את השטח, לאפיין את נקודות התורפה שלו בעת התפשטות החומרים ולמצוא את המנדף במידה הנכונה ועם התכונות הנדרשות למבנה שלכם.

נגישות