מנדפים בבית - איפה הם קיימים?

הבית הוא המקום שתצטרכו לשמור עליו יותר מכל מכניסת אדים וריחות. לצערכם, יש בו נקודת תורפה והיא חדרי השירות. ואולם, בעוד בשירותים ובחדר הכביסה – ההשפעה זניחה ותלויה בהפעלת מכונת הכביסה או בשהייה בשירותים לאורך זמן, במטבח ההשפעה עלולה להיות ממש הרסנית. הפעלת גז בישול בטמפרטורה גבוהה והעברת הסירים והמחבתות ממצב רתיחה למצב קור במהלך השטיפה עלולות להעמיס על הבית אדים וזה כבר עלול להיות מסוכן. אדים הם למעשה גז שעלול להפוך לנוזל וכשזה נדבק לקירות זה לבטח ייצור רטיבות פנימית, עובש ופטריות. אם אתם מעוניינים לחסוך הרבה מאד הוצאות על עבודות צבע ואיטום, עשו את מה שנכון לעשות והתקינו מנדפים ייעודיים במטבח.

בחירת כלי הנידוף המתאימים

יש לבחור מתקני סינון המתאימים לשרת במטבח שלכם. הדבר ייעשה באמצעות מומחי חברת נידוף מקצועית שיציגו לכם את האפשרויות וימליצו על האסטרטגיה הטובה ביותר לנקות אוויר דחוס ועכור לאחר יום בישולים ואפיות. מתקני הסינון הם המנדף עצמו וניתן להתקין ונטה להחלפת אוויר עכור באוויר חדש מבחוץ עם מפוח אידאלי שמבצע את הסינון של הגורמים הבלתי רצויים. במקומות גדולים הוונטה לבדה אינה מספקת ומתקינים תא סינון שמבצע את החלפת האוויר בקנה מידה גדול, עם מפוח בסדר גודל בהתאם.

בחירת אסטרטגיית ההתקנה של המערכת

לאחר שרכיבי המערכת נבחרו, תגובש אסטרטגיית ההתקנה שתהיה תלויה בלא מעט גורמים: במיקום החלון במטבח ביחס לעמדת הכיריים, בווקטור התעופה הצפוי של האדים לתוך הבית כתוצאה מפתיחת החלון, בגודל המטבח ובגורמים נוספים שיילקחו בחשבון. בהתאם להם, מתקינים מנדפים ייעודיים עם מפוחים וונטות או תאי סינון שיסננו את הגורמים הלא רצויים מהאוויר על הצד הטוב ביותר עבורכם.

מימוש ההתקנה של סט הנידוף

התקנת סט הנידוף החדש תתבצע על ידי עובדים מומחים מחברת נידוף מקצועית. העובדים יעבדו על פי אפיון שסוכם עמכם כשרכשתם את המערכת ובסיום ההתקנה היא תיבדק ותסופק הדרכה כיצד להפעיל את הפונקציות השונות. מעתה, תוכלו ליהנות ממטבח בטיחותי לעבודה, ללא חשש מהתאבכות אדים בתוך המבנה ומיצירת רטיבות פנים בעטיים. בנוסף, המטבח יהיה חף מריחות בלתי רצויים ובכך, ישמור על סטנדרטים גבוהים של אירוח.

נגישות