מסנני אויר פילטרים

מסנני אויר הם חלק חשוב מהעסק שלכם או הבית שלכם. מסנני אוויר פועלים בעזרת פילטרים מתאימים שיוצרים את סינון האוויר. יש סוגים שונים של פילטרים בתוך מסנני אויר. יש פילטרים המתקראים פילטר אלקטרוסטאטיים הם מתבססים על העיקרון שחלקיקים בעלי מטען זהה דוחים זה את זה וחלקיקים עם מטען שונה נמשכים זה לזה.

דרך הפעולה של פילטר אלקטרוסטאטי

הפילטר האלקטרוסטאטי למעשה אוסף חלקיקים מהאוויר שיש להם מטען זהה לחלקיקים שנמצאים בו. פילטר כזה עושה עבודת סינון טובה. זה פילטר שמלבד ניקוי וריקון תקופתי אין בו כמעט צורך בתחזוקה וזה יתרון חשוב שלו.

פילטרים מכאניים

בנוסף יש פילטרים מכאניים מסוגים שונים מפילטר מיקרו מט בעל סינון נמוך של עשרים אחוז ועל פילטר Hepa עם רמת סינון של 99.9 אחוזים המיועד לסינון עבור חדרים נקיים. או בתי חולים מקומות בהם צריך רמה גבוהה של אויר נקי.

פילטרים ברמות סינון שונות

בין שתי רמות אלה קיימים עוד פילטרים מכאניים ברמות שונות המתאימים לכל מיני צרכים ספציפיים כמו פילטר עצמאי או פילטר מקדים, או פילטרים שנועדו לאסוף כמויות גדולות של חלקיקים. יש פילטרים עם רמות סינון גדולות ושטח פנים גדול. יש פילטרים שלמרות גודלם הקטן מסוגלים לטפל בכמות חלקיקים גדולה. תוכלו לקבל מאיתנו יעוץ איזה פילטר מתאים למערכת הסינון הספציפית שלכם, לפי הצרכים שלכם. אנו בחברת עידן מערכות נידוף נתאים לכם במקצועיות את הפילטר הנכון עבורכם.

חברת עידן מערכות נידוף מספקת שירותים להחלפת מסננים וניקוי מערכות לכל סוגי המערכות במסעדות ובתעשייה
התקשרו לקבלת ייעוץ חינם 077-2315389

נגישות